Alla inlägg under november 2011

Av erika isaksson - 24 november 2011 00:02

Detta var längesen, känner att jag inte riktigt haft tid med att blogga. Har varken mått bra eller haft lust!

Men just föt tillfället så kände jag att det skulle behövas att skriva av mig lite.

Veckorna som har gått sen sist har inte inhållt mkt, mest åt att sova eftersom jag inte mått bra, gör det mest när jag är deppig faktiskt!

Just idag har jag tagit tillvara på dagen, gick upp hyffsat tidigt o tog en promis med vovvarna, sen ner till stan för ett läkar möte. som gick väldans bra :) Så nu väntar jag på besked från försäkringskassan, och det hoppas jag blir ett positivt besked!


Imorgon har jag inget bestämt, förutom på kvällen då jag faktiskt har 2 saker att välja mellan, antingen att gå med Micke o Krille ut o äta sen på bio, eller följa med pappa till kungsbacka teater o titta på Claes malmbergs föreställning, får se imrgon vad jag är sugen på, men lutar just nu åt att gå med Papi :)


Igår var jag i slottskogen o gick en helt underbar promenad med min Älskade vovvsing, helt magiskt var det att strosa omkring där tidigt på morgonen, se alla morgontrött djuren o inte en enda männsika ute! Det SKA göras om snart, kände att det var väldigt nyttigt för själen!


 

skogens konung!


 

      


...

   

slänger in en bild från i lördags med, på mig o bästa syster   en underbar förjävla rolig kväll, bästa på länge!


  



Nu i helgen som kommer ska jag o MickeMus upp till fritsla till min allra bästa Fjösa, ska hälsa på henne o hennes lilla familj, o få snuffsa lite på världens bästa o sötaste Theo    Sen på lördag morgon bär det tidigt av till ullareeeeeed med Emma o hennes mammsi Ewa :) Ska bli en mkt trevlig dag, fast lite orolig är jag eftersom jag vet huuuur mkt jävla folk som kommer vara där, känner lite ångest inför det! För er som inte visste så har jag väldigt svårt med stora folksamlingar, får lätt panikångest o halvspringer därifrån lika snabbt som jag kom dit. Men förhoppningsvis så kommer det underlätta att ha med Fjösa, får hoppas på det! För jag skulle så gärna behöva att köpa julklappar till nära o kära.


Nu, ska jag gå ner till statoil o köpa ciggisar, sluta rökandet gick inte alls som jag ville "/  men soooon troligtvis! ;)



Skriver mer imrgon om jag orkar/vill o hinner :)

Ha en superb kväll/natt gott folk, tack för mig!





*POFF*


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards