Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

Natt-Blogg

Av erika isaksson - 5 oktober 2011 02:34

ett natt inlägg får det bli innan sängen, vi kollade just på en skräckfilm som heter "don't be afraid of the dark" Fyyfabian vad läskig, jag hoppade till flera gånger !! *Not funny* Meeen, jag rekommenderar den till er som gillar att hoppa till under en skräckis ;)

Nu ska jag gå o bädda rent i min säng, sen soooova, hääärligt :)

Hörs imrgon !!


Smack   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erika isaksson - 24 november 2011 00:02

Detta var längesen, känner att jag inte riktigt haft tid med att blogga. Har varken mått bra eller haft lust! Men just föt tillfället så kände jag att det skulle behövas att skriva av mig lite. Veckorna som har gått sen sist har inte inhållt mkt,...

Av erika isaksson - 13 oktober 2011 21:26

Vet att det var längesen jag skrev något, men nu är jag igång igen, tack vare min vän Jeremias Sanjali Derrick :) Känner att jag mååste få lite mer besökare än han , första dygnet ;) HAHA. Kom hem från hundträningen nyss, Vinni var grym, idag igeeen ...

Av erika isaksson - 6 oktober 2011 00:46

sitter här framför datorn o letar efter någon bra film man kan kolla på, just vid denna tiden på nätterna är jag som mest pigg, fattar inte ..   Kom hem för typ 2timmar sen efter att ha följt Marcus till tåget, när jag kom hem bytte jag om till m...

Av erika isaksson - 5 oktober 2011 16:20

idag blir det att bara ta det lugnt, passa på att umgås med Marcus så mkt som möjligt eftersom att han åker hem senare ikväll!   Idag har det egentligen inte hänt så mkt, mest tagit det lugnt o bara sovit ;) Snart tänkte jag att jag skulle ta e...

Av erika isaksson - 4 oktober 2011 23:28

Nu sitter jag här IGEEEN ;P alldeles snaort ska jag o Mickemus dra ner till statoil för o köpa lite snask :P ville bara kika in o säga att jag saknar SKÄRBLACKA som bara faan !! Jag viiiiill upp dit snart , saknar alla sköna själar !! ... Men men jah...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards