Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av erika isaksson - 6 oktober 2011 00:46

sitter här framför datorn o letar efter någon bra film man kan kolla på, just vid denna tiden på nätterna är jag som mest pigg, fattar inte ..


Kom hem för typ 2timmar sen efter att ha följt Marcus till tåget, när jag kom hem bytte jag om till myskläder och la mig i soffan, jag är helt slut, men det är såå skönt att vara "ensam" igen.. =)

Imorgon vid lunch hämtar syster yster upp mig, vi ska på hundträning med Vinni o någon av henens hundar :P Ska bli spännande!

Sen ska jag sova där, det ska bli mysigt att få träffa barnen, det är ju inte så ofta jag göra det längre eftersom det är rätt kämpigt att ta sig upp dit pågrund av att jag inte har bil eller körkort, pappa åker upp ibland så då brukar jag åka med han, men som sagt, inte så ofta som jag vill ;) !! Älskar mina systersöner, dom finaste barnen på jorden    


Nu har jag iaf hittat en film som verkar bra "somthing borrowed" heter den, hoppas den är bra :) återkommer med resention senare :)


Ha en god natt !!



Peace out   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards